غریبه ها

عشق . عاشقانه . عشق . عاشقانه

یک سات اینترنتی برای اینکه پچ خود را بالا برد تصمیم به  دادن دامین رایگان کرده است !!! البته فقط تا مدتی اندک

هر کس که وارد این سایت می شود باید بتواند 9 نفر دیگر هم عضو این سایت کند  ( یک کد می دهد که باید به دوستانتان بدهید تا فقط در آن وارد بشوند )

من از دامین این سایت هنوز استفاده نکرده ام ولی اگر جواب داد تو نظرات بگین
 

راستی دامین ها     com    net      org

ورود به این سایت

نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1398برچسب:دامین رایگان , دامنه رایگان , دامین مجانی,ساعت 13:50 توسط میلاد| |

وبلاگ در دست ساخت است

 

ساخت وبلاگ تا 30 خرداد می انجامد  لطفا فقط انتقاد کنید  و برای دیدن کامل این وب بروید و 31 خرداد بیایید

نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:23 توسط میلاد| |

سلام به غریبه هایی که اومدن تو این وب ، ما ( میلاد & محسن ) سازنده های این وب هستیم . تازه چند وقته شروع کردیم  شما می تونین تو قسمت "موضوعات مطالب " ، چیزایی که تو این وب قرار می دیمو ببینین  ، خدا کنه خوشتون بیاد  . اگر خواستین با ما بنویسین و یکی از غریبه ها بشین در بالای وب بر روی ثبت نام کلیک کنید و بعد از پر کردن فروم نویسنده بشید ، شما بعد عضویت می تونین برای خودتون عکس قرار بدین تا مطالبی که شما در وب قرار مدین همه با عکس و نام شما باشه بعد عضویت یه قسمت براتون در بخش موضوعات مطالب ساخته میشه ( بعد از این که 2 مطلب در وب قرار دادید ) مثلا میشه { نوشته های .... } . 
سایت هایی که می خوان با ما تبادل لینک کنن لطفا به قسمت تبادل لینک در بالای وب رفته و بعد از لینک ما لینک خود را قرار داده و تایید کنند ( به صورت خودکار تبادل لینک انجام می شود )
و اما نظرات ، لطفا نظر بدین چون این به ما کمک می کنه جاهایی که مشکل داریمو درست کنیم و جاهایی که به نظر شما بهتره مطالبشو افزایش بدیم ، لطفا هر نظرو در زیر همان مطلب که در موردش می خواهید نظر بدید ثبت کنین  و اگر در مورد یکی از نویسنده ها می خواهید نظر بدهید نام آن را در نظر خود ذکر کنید ..
ممنون از این که به غریبه ها اومدین
اگه یکم فکر کنین میبینیم تو این دنیا همه با هم غریبه ایم .



Power By: LoxBlog.Com